Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Subbuteo vs Playstation


Τον Νοέμβριο του 2007 βάλαμε ένα ερώτημα στο 2 τεύχος του Flicker όπου στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η αντρική διασκέδαση βασίζεται εν πολλοίς σε ψηφιακά μέσα. Το Subbuteo... ακόμα αντιστέκεται;

Γιατί Subbuteo;
  • Γιατί δεν έχω ανάγκη το ρεύμα για να παίξω…
  • Γιατί μπορώ να κάνω άνετα «φαλτσάκια» με τους παίκτες μου, χωρίς να σπάσω 1-2 joysticks…
  • Γιατί δεν κάθομαι μούλικα απέναντι από την τηλεόραση σε μια πολυθρόνα να γυμνάζω…τον αντίχειρά μου!
  • Γιατί η ομάδα μου διαθέτει 11 παίκτες που μπορούν να παίξουν από τερματοφύλακες μέχρι φουνταριστοί χωρίς κανένας να τους πάρει χαμπάρι…
  • Γιατί μπορώ να σπάσω το πόδι ενός παίκτη μου χωρίς να στεναχωρηθώ και πολύ…το μοναστήρι-βαλιτσάκι μου με τους ετοιμοπόλεμους αναπληρωματικούς να ‘ναι καλά! 
  • Γιατί ανά πάση στιγμή ελέγχω τις κινήσεις ολόκληρης της ομάδας μου & όχι εκεί που υποδεικνύει το βελάκι της τηλεόρασης…
  • Γιατί δεν χρειάζομαι «τσιπάκι» για να παίξω οικονομικότερα.
  • Γιατί είναι παιχνίδι στρατηγικής και ευφυΐας, όχι παιχνίδι συνήθειας που κάποια στιγμή «τερματίζει»…
  • Γιατί μπορώ να ταξιδέψω & να παίξω απέναντι σε παίκτες παγκοσμίου κλάσεως & όχι με αντιπάλους τον…αδερφό μου και τους φίλους μου!
  • Γιατί αν κατασκευάσω μόνος την ομάδα μου, θα παίζω με μια ομάδα μοναδική στον κόσμο που θα με ακολουθεί, ανεξαρτήτως μόδας.
  • Γιατί στην τελική, δεν ακολουθώ τον σωρό αλλά υποστηρίζω αυτό που γουστάρω από μικρός. Άλλωστε δεν έμειναν και πολλά ίδια από τότε…
Γιατί Playstation;
  • Γιατί το συνδέω στην πρίζα και παίζω…έτσι απλά.
  • Γιατί δεν χρειάζομαι τάβλες, μπογιές και λοιπά οικοδομικά υλικά για να φτιάξω ένα καλό γήπεδο…
  • Γιατί δεν πρέπει να μεταμορφώσω το σαλόνι μου σε μικρογραφία ΟΑΚΑ.
  • Γιατί δεν είμαι ο Καϊλας να λουστράρω και να γυαλίζω τους παίκτες μου κάθε τέταρτο!
  • Γιατί κάθε παίκτης μου έχει την ξεχωριστή μορφή όμοια με την πραγματικότητα, δεν είναι σαν να βγήκε από φωτοτυπικό…
  • Γιατί η ομάδα μπορεί να βάλει γκολ με ανάποδο ψαλίδι, τακουνάκια & ποδιές!
  • Γιατί δεν χρειάζομαι έμπλαστρα στην πλάτη και ορθοπεδική ζώνη για να παίξω 5 ώρες σερί...
  • Γιατί δεν φοβάμαι μήπως ο διαιτητής με αδικήσει και φωνάζω σαν παιδάκι που του έκλεψαν το ζαχαρωτό του…
  • Γιατί ζούμε στο 2007…αν κάνω λάθος, να κατεβάσω το Amstrad από το πατάρι!
  • Γιατί εγώ τουλάχιστον ξέρω πώς να προφέρω το Playstation, το Subbuteo όμως;!
  • Γιατί εγώ το βλέπω ακόμα σαν παιχνίδι...εσύ?  
συντάκτης: Κυριάκος Τζιτζιρής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου